torsdag 18. mars 2010

Litt mer om markedsføring

Det har blitt diskutert om det er svindel med tele-evangelister, og overskriften til E24 er "evangelist i hardt vær" Med en omsetning på 15 millioner kroner i året, så finnes det vel nok av gore-tex å kjøpe, for å holde været på avstand? Når de prøver å vekke et dødt barn til live, blir dette litt for mye egentlig. Misjonen Jesus Leger tar 14 kroner i minuttet hvis du vil bli helbredet over telefonen, men de vekker jo nesten opp de døde, så her er det sikkert bare å tømme aksjefondene for å spare til telefonregningen. Du blir jo helbredet.

Klarsynte.no annonserer også heftig i de riksdekkende nettavisene, og vi vet jo litt om hva det koster i markedsføring. Hvis du klikker deg inn på reklamen kan du se at det koster intet mindre en 26 kroner i minuttet og snakke litt med for eksempel den klarsynte Astrid eller noen av de andre som ser litt klarere enn oss andre. Om det er tv-evangelister, eller prester eller klarsynte så har de alle en fin ting til felles; "vi kan virkelig hjelpe deg, bare du betaler nok for det" Heia Norge er det vel egentlig bare å si, for hvis ingen hadde gått på dette, så hadde de vel lagt ned sine virksomheter for lenge siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...